آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی نوجوان خوارزمی با حضور جمعی از مسوولان آموزش و پرورش استان و 236 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه استان در سالن آمفی تئاتر تیزهوشان سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در ایین اختتامیه این جشنواره گفت:این جشنواره با اهداف ارتقای دانش مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و کیفیت بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری برگزارشد.

مهدی نامدارافزود: مهم ترین عامل کیفیت بخشی به آموزش در مدارس حلقه های کیفیت بخشی درآموزش و پرورش است که پیگیری این برنامه در سطح آموزشگاه جزو برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش استان است.

رییس اداره آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش کردستان نیز در این آیین به بیان گزارشی از روند برگزاری جشنواره پرداخت و گفت: این جشنواره در شش محور پژوهش، فعالیت های آزمایشگاهی، دست سازه ها، زبان و ادبیات فارسی، محصولات رایانه‌ای و زبان انگلیسی برگزار شده است.
طیب سالاروندیان گفت: این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی،‌ شهرستانی،‌ استانی و کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در دومین جشنواره نوجوان خوارزمی 236 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه شرکت داشته اند بیان کرد: در مرحله استانی در هر محور نفرات اول به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
در پایان این آیین از برترین های دومین جشنواره استانی نوجوان خوارزمی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.