به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نمایشگاه عکس در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آئین گشایش این نمایشگاه که جمعی از هنرمندان حضور داشتند، گفت: انتظار بر این است، هم هنرمندان و هم مسئولان شهر برای تاثیرگذاری هنر بر فرهنگ جامعه، بیشتر از گذشته از قابلیت‌ها و توانمندی‌های ملایر در حوزه ‌های متفاوت هنر استفاده کنند تا استعدادهای جدید نیز ظهور و بروز پیدا کند.

غلامرضا جمالی‌زاده افزود: با اقدامات صورت گرفته در تلاش هستیم با همکاری فرمانداری و دیگر دستگاه‌ها، آثار هنرمندان شهرستان را خریداری کنیم تا به صورت عملی در اقتصاد مقاومتی از وجود هنرمندان استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در هفته جوان، اظهار کرد: این نمایشگاه که با عنوان "عکاس و فقط دوربین"، شامل ١٩ تابلو عکس به صورت فتو رمان از عباس قاسمی هنرمند جوان ملایری است.

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: این هنرمند فعالیت هنری خود را از سال ٨٩ آغاز کرده و پس از ٥ سال کار تجربی در عکاسی از سال ٩٤ در دوره‌های آموزش عالی دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران تحصیلات خود را آغاز کرده است و این نخستین نمایشگاه او در راه کسب تجربه بیشتر محسوب می‌شود.

نمایشگاه "عکاس و فقط دوربین" از ٢٥ تا ٣٠ اردیبهشت و از ساعت ٨ تا ١٤ برای بازدید علاقمندان در مجتمع فرهنگی و هنری واقع در شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم(عج) دایر است.

انتهای پیام/د
برچسب ها: عکاس ، دوربین ، همدان ، ملایر ، گشایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.