رساله دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد ساماندهی می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین فرآیند ساماندهی رساله دانشجویان مقطع دکتری و ابلاغ آن به همه واحدها تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تدوین فرآیند رساله‌های دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه در حال ساماندهی است و نتایج آن زودی به همه واحدها ابلاغ می‌شود.

وی افزود: در دستورالعمل مذکور، کمیته‌های راهبری برای رساله دانشجویان مقطع دکتری راه اندازی شده تا روند فعالیت دانشجویان برای رساله‌ها بررسی شود.

واشقانی فراهانی ادامه داد: فرآیند ساماندهی به معاونت آموزشی دانشگاه آزاد ارائه شده و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه سال جاری به تمامی واحدهای این دانشگاه ابلاغ شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اظهار کرد: نظارت بر پایان نامه‌ها و همچنین رساله‌های دانشجویان این دانشگاه، از جمله مهم ترین برنامه های دانشگاه آزاد است و پیش بینی می شود با تدوین این دستورالعمل امکان بررسی فعالیت دانشجویان در زمینه پایان نامه‌ها فراهم شود.

وی با تاکید بر این که دستور العمل ساماندهی رساله‌ها و پایان نامه دانشجویان از گسترش تقلب‌ها و سرقت‌های علمی جلوگیری می‌کند یادآور شد:  اجرای این دستورالعمل به دنبال ساماندهی رساله‌ی دانشجویان که در مقطع  دکتری  مشغول به تحصیل هستند صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار