پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، به عضویت اتحادیه جهانى پارک ها و مراکز بین المللی رشد (IASP) و انجمن پارک های علم و فناوری آسیا (ASPA) پذیرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، در این باره گفت: حق استفاده از لوگوی IASP و ASPA، حق شرکت و عضویت در مجمع عمومی انجمن، امکان نمایش دستاوردهای مرکز در مجامع بین المللی و استفاده از تخفیفات ویژه جهت حضور در سمینارها، همایش ها و نمایشگاه های خارج از کشور، از مزایای عضویت در اتحادیه جهانى پارک ها و مراکز بین المللی رشد (IASP) و انجمن پارک های علم و فناوری آسیا (ASPA) است.

دکتر اسماعیل پیرعلی گفت: این اتحادیه متشکل از 134 پارک علم و فناوری از سراسر جهان است که پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری نیز به عضویت دائم این اتحادیه جهانی پذیرفته و برای شرکت در اجلاس سالیانه این اتحادیه در شهر مسکو دعوت شده است.

وی افزود: استفاده از تخفیفات ویژه جهت خریداری کتب، درج نام مرکز در دایرکتوری IASP و دریافت سالانه این دایرکتوری، و دریافت سالیانه یک نسخه رایگان آشنایی با IASP و نسخ به روز شده آن، از دیگر مزایاى این عضویت است.

گفتنی است: مقر دائمى اتحادیه جهانى پارک ها و مراکز بین المللی رشد (IASP) در کشور اسپانیا و مقر انجمن پارک های علم و فناوری آسیا (ASPA) در کشور کره جنوبی قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار