فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر از دستگیری قاتل فراری در فاصله زمانی کمتر از یک هفته پس از وقوع قتل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مسعود ظهرابی گفت: در اواسط اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره قتل (خفگی) در زمین های اطراف یکی از روستاهای شهرستان مهر، بلافاصله تیم ویژه انتظامی و تخصصی از عوامل پلیس اگاهی شهرستان به محل اعزام شدند. 
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد دختر جوانی حدوداً 31ساله توسط فردی ناشناس مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و سپس به علت خفگی به قتل رسیده است. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر اظهار كرد: در پی این اطلاعات به دست آمده تیم تخصصی پلیس آگاهی و با بررسی های متعدد و کارشناسانه صحنه جرم همچنین تحقیقات موشکافانه یه نفر متهم را دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد. 

سرهنگ ظهرابی افزود: متهم در چند مرحله بازجویی تخصصی در نهایت لب به اعتراف گشود و از جنایت هولناک خود پرده برداشت. 

وی گفت: قاتل علت و انگیزه خود را سرقت زیور آلات مقتول و مقاومت وی هنگام سرقت عنوان و اظهار كرد، پس از قتل این دختر 31 ساله، جنازه اش را در بیابان های اطراف روستا رها و از محل فرار کردم. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر خاطرنشان كرد: با تلاش های شبانه روزی عوامل پلیس شهرستان، كمتر از یک هفته پس از وقوع قتل، پرده از راز آن برداشته و قاتل دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. 

انتهای پیام/ن
برچسب ها: دستبند ، پلیس ، قاتل ، دختر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار