تیم فوتبال روستوف برای نخستین بار با گل آزمون راهی لیگ قهرمانان اروپا شد.

سردار ایرانی سرزمین تزارها را فتح کردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه ه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال  روستوف با پیروزی شب گذشته اش  مقابل اورال با گل سه امتیازی ستاره ایرانی خود  سردار آزمون رسانه های روسیه  را به تمجید وا داشت .روس ها حالا از تاریخ ساز شدن این مهاجم ایرانی می گویند .

 سردار که طی 5 دیدار اخیر روستوف با زدن 6 گل زمینه ساز قطعی شدن نایب قهرمانی روستوف در لیگ برتر روسیه و حفظ شانس قهرمانی تیمش در هفته پایانی شد ه است به این دلیل از سوی رسانه های روسیه تاریخ ساز لقب گرفت که برای اولین بار در تاریخ 86 ساله روستوف این تیم را راهی لیگ قهرمانان اروپا کرد.

روستوف هم اکنون حضور خود در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده است  و در صورت قهرمانی در لیگ مستقیما راهی مرحله گروهی این بازی ها خواهد شد.

گل 3 امتیازی سردار آزمون مقابل اورال بیستمین گل او در فوتبال روسیه بوده است. مهاجم شماره 20 روستوف تاکنون 13 گل برای روستوف و 7 گل برای روبین کازان به ثمر رسانده است. آزمون تاکنون 17 گل در لیگ، یک گل در پلی آف لیگ، یک گل در پلی آف یورولیگ و یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده است. دینامو موسکو با دریافت 3 گل از سردار از این حیث رکوردار است.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار