روابط عمومی ها نقش اثرگذاری در تنویر افکار عمومی دارند

مدیرکل ثبت اسناد و املاک با تبریک 27 اردیبهشت به فعالان عرصه روابط عمومی گفت:روابط عمومی ها نقش اثرگذاری در تنویر افکار عمومی دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سعید محوری روز سه شنبه در آیین تجلیل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد افزود:خدمات ارزشمند دست اندرکاران این حوزه در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی قابل تقدیر است.
وی اظهار کرد:نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیران برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه ها بر هیچ کس پوشیده نیست.
محوری با اشاره به این که روابط عمومی ها بر سه محور آگاه سازی، اعتماد و مشارکت آفرینی فعالیت می کنندابراز کرد: متولیان ارتباطات با فرهنگ سازی و ایجاد رغبت عمومی در رسیدن به اهداف سازمان ها تلاش می کنند.
وی بیان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات تا جایی است که موفقیت سازمان‌ها، دستگاه های اجرایی و شرکت‌ها در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.
محوری گفت: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، اهمیت به سزایی دارد.
وی تصریح کرد: امید است در سالی که به اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نامیده شده است ، مجموعه روابط عمومی ها با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف ذاتی خود ثابت قدم باشند.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.