مدیر عامل استقلال تهران در مورد شایعه سرمربیگری منصوریان در استنقلال گفت:هنوز تصمیمی برای نیمکت استقلال در فصل بعد گرفته نشده است.

بهرام افشار زاده به خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛گفت: شایعه سر مربیگری منصوریان را برخی رسانه ها به جهت به هم زدن آرامش استقلال در آستانه دیدار جام حذفی عنوان کرده اند در صورتیکه در جلسه هیئت رئیسه مصوب شده است که مظلومی با قدرت تا پایان جام حذفی به کار خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است صبح امروز رسانه ها از مذاکرات نهایی استقلال و منصوریان خبر دادند اما این خبربه سرعت از سوی باگاه در بیانیه اختصاصی و البته مصاحبه افشار زاده تکذیب کردند.

شنیده می شود نه تنها این مذاکرات نهایی نشده است بلکه برخی اعضاء گزینه های دیگری نیز برای تصدی نیمکت استقلال در نظر دارند اما همه این موارد به بعد از دیدار جام حذفی موکول می شود و البته در صحبت های افشار زاده نیز عنوان شده است که تا پایان جام حذفی و پس از آن شاید علی ممنصوریان و یا هر گزینه ای دیگر روی نیمکت استقلال بنشیند اما کماکان شانس منصویان به دلیل محبوبیت و عملکرد مناسب از دیگر گزینه ها بیشتر است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار