مسابقات کیک بوکسینگ AIKIA بانوان کشور با درخشش 5 بانوی رزمی کار فارس همراه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیده سهیلا دهقانی نائب رئیس هیأت ورزشهای رزمی استان فارس اظهار کرد: این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان برای اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا بود که در تهران برگزار و پانزده استان در قالب 18 تیم در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
نائب رئیس هیأت ورزشهای رزمی ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم‌های تهران، اصفهان و کردستان مقام اول تا سوم را کسب کردند اما تیم اعزامی استان فارس در این رقابت‌ها موفق شد به یک مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز دست یابد.
وی گفت: در وزن 55- کیلوگرم رده سنی جوانان، هانیه حیدری فرد کیک بوکسینگ کار فارس موفق شد عنوان قهرمانی و مدال طلا را به دست آورد و در وزن55- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان طاهره گلچین صاحب گردن آویز نقره شد، زهرا کوهنورد در 55- کیلوگرم و نیره نگهبانی در 65+ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و نیلوفر حیدری فرد در 50-کیلوگرم رده سنی جوانان نیز به مقام سوم و کسب مدال برنز اکتفا کردند.
دهقانی بیان کرد: این مسابقات در 6 وزن برگزار شد که از استان فارس 11 نفر به مربیگری صفورا خلعتبری به این مسابقات اعزام شده و توانستند 5 مدال با ارزش برای استان فارس کسب کنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار