درصحن علنی شورای اسلامی شهر یزد، جلسه اقتدار اداره اجرائیات شهرداری مورد بررسی جدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این جلسه هریک از اعضای شورا و مدعوین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مشکلات اداره اجرائیات در راستای برخورد با متخلفین ارائه نمودند.

حبیبی مدیرکل دادگستری استان با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع تخلف بهترین راه مقابله با تخلفات شهری می باشد گفت: واحد اجرائیات باید قبل از هرگونه تخلف درسطح شهر، برنامه ریزی کند تا تخلفی صورت نگیرد.

کاکاوند فرمانده انتظامی استان هم با تعامل و همکاری چند جانبه را راز موفقیت اداره اجرائیات دانست وافزود: انضباط شهری بسیارمهم می باشد که نوعی امنیت را برای شهروندان در برخواهد داشت واین یگان برای حفظ این امنیت آماده هرنوع  همکاری با اداره اجرائیات می باشد.

زارع رییس شورای اسلامی شهر یزد هم ضمن قدردانی از حضور مدعوین محترم در جلسه، خدمت به شهروندان را مهم دانست و تصریح کرد: شورای اسلامی شهر یزد برای اقتدار اداره اجرائیات در جهت  آسایش و رفاه شهروندان ، پیگیر مشکلات این اداره خواهد بود.

در نهایت و با جمع بندی جلسه مقرر گردید کارگروهی متشکل از دادگستری، نیروی انتظامی، شهرداری، شورای شهر وبهزیستی برای اقتدار اداره اجرائیات شهرداری تشکیل و پیگیرمشکلات شود.

این کارگروه به زودی و  به صورت هفتگی در محل اداره اجرائیات جلسات خود را برگزار خواهد کرد.
به گفته عظیمی زاده شهردار یزد قرار است جهت ساماندهی اجرائیات شهرداری به زودی نیروهایی جوان و کارامد در اختیار این اداره قرار بگیرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.