از ابتدای خرداد‌ امسال نیروی انتظامی برای طرح مبارزه همه جانبه با ارازل و اوباش با تائید شورای تامین استان اصفهان را اجرایی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، استاندار اصفهان اظهار داشت: این طرح با هدف حفظ امنیت اجتماعی، حفاظت از نوامیس مردم و کاهش جرایم اجرا می‌شود و با قوت ادامه می‌یابد و در سطح استان مراکزی برای امنیت اخلاقی و توصیه‌های ارشادی ایجاد می‌شود.

رسول زرگرپور از عزم نیروی انتظامی و حمایت کامل دستگاه‌های قضایی با تائید شورای تأمین استان برای مبارزه جدی و همه جانبه با ارازل و اوباش درجه یک در سطح استان بسیار جدی است و با توجه به وضعیت آسیب‌های اجتماعی، عزم جدی نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر می‌تواند بسیار موثر و تعیین‌کننده باشد.

وی تصریح کرد:استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان در سال 94، رتبه نخست برگزاری جلسات را به خود اختصاص داده، در مجموع هم کمیته‌های تخصصی اصفهان، در رتبه چهارم قرار دارد از نظر کیفیت و کمیت نیز در رتبه سوم قرار گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه با دستور وزیر کشور، اولویت‌های مقابله با عرضه و امور بین‌الملل مشخص شده است، افزود: اولویت‌ها برای هرکدام از کمیته‌ها مشخص شده و کمیته‌ها باید فعالیت‌ها و پروژه‌های خود در زمینه هرکدام از اولویت‌ها در جلسه آتی ارائه کنند.

زرگرپور افزود: تا 27 اردیبهشت‌ماه‌، میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است و استان اصفهان را از نظر کشف مواد مخدر در رتبه چهارم قرار داده است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.