نفر اول رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: در صورت قبولی در دور انتخابی به مسابقات قرآنی دانشجویان جهان می‌روم.

مجتبی فردفانی، مقام اول رشته حفظ کل سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حفظ قرآن را از شانزده سالگی شروع کردم و پس از یکسال حافظ کل شدم. از آن زمان هفت سال گذشته و من در همه سالها در جلسات قرآن شرکت کردم تاکنون که موفق به کسب رتبه نخست مسابقات بین المللی ایران شدم.

وی درباره اهداف و فعالیت های قرآنی خود در آینده اظهار داشت: تصمیم دارم حفظ قرآن کریم را به هموطنانم آموزش بدهم، در مسابقاتی که در آینده برگزار می‌شود هم شرکت می‌کنم. به امید خدا در صورت قبولی در دور انتخابی به مسابقات دانشجویان جهان خواهم رفت.

فردفانی درباره موفقیت قاریان ایرانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: از زمانی که مقام معظم رهبری مردم را به حفظ قرآن سفارش کردند، خوشبختانه در این حوزه پیشرفت‌های فراوانی حاصل شد و تعداد حافظان افزایش پیدا کرد. مقام‌های نخست مسابقات قرآن اردن و روسیه نصیب حافظان ایرانی شده و این نشان دهنده پیشرفت ما است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود موفقیت قاریان و حافظان ایرانی ما همچنان تا دستیابی به جایگاه ایده‌آل در حوزه قرآن کریم فاصله داریم و باید تلاشمان را روز به روز افزایش دهیم.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.