رئیس فدراسیون جهانی بوکس گفت : در خصوص کسب سهمیه و هم از نظر اجرایی با رئیس فدراسیون جهانی صحبت مفصلی داشتیم و خوشبختانه وی نظر مساعدی دارد.

ناطق نوری: رئیس فدراسیون جهانی نظر مساعدی روی ایران داردبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رئیس فدراسیون جهانی بوکس و رئیس فدراسیون بوکس ایرن با هم دیدار داشتند.

در دیداری که با رئیس فدراسیون جهانی بوکس آماتور داشتید چه قدم هایی در این زمینه برداشته شده و قرار است چه حمایت هایی از طرف فدراسیون جهانی برای ایران صورت بگیرد؟

برای کسب سهمیه و هم از نظر اجرایی با رئیس فدراسیون جهانی مفصل صحبت داشتیم و خوشبختانه نظر مساعدی دارد، بنده هم عضو کمیته جوانان هستم وهم عضو جمعیت بوکس، البته این عضویت لغو شده است و وی قول داده اند که این مسئله را حل و فصل کنند . 

قرار شد که ما ارتباط بیشتری با فدراسیون جهانی بوکس داشته باشیم و مسابقاتی را به کشور ما پیشنهاد دادند هم داخلی و هم بین المللی و آسیایی که البته باید ابزار شرکت در این مسابقات فراهم شود . 

ما می خواهیم که این مشکلات از سر راه برداشته شود و تمایل بچه ها بیشتر شود البته بوکس آماتور بوکس تکینیکی است یعنی در اصول دفاع فردی است و انتظار داریم که صدا و سیما سهم خودشان را اجراء کنند و جوانهایمان وقتشان به بطالت نگذرد. 

مهمترین دستاورد حضور رئیس فدراسیون جهانی بوکس آماتور در کشور ما چه بود و شما چگونه سعی کردید بهترین بهره برداری را از این حضور داشته باشید ؟

قرار بر این شد که در برنامه های آینده حضور داوران در مسابقات لحاظ شود و این مسئله هم برای ارتقاء داوری موثر است و هم برای جلوگیری از ضایع نشدن حق ورزشکاران ما در رقابت های آینده. 

فکر می کنید بیشترین مشکل ما درون مرزی است تا فرامرزی ؟

 تاکنون که اینگونه بوده و همین است و دیگران بیشتر ما را قبول دارند تا داخل! امیدورام این پرده های ابهام کنار روند و  شاهد توسعه در این ورزش باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار