سرمربی النصر: هنوز صعود نکرده ایم

سرمربی تیم فوتبال النصر امارات با وجود برتری تیمش مقابل تراکتور سازی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت هنوزتیم او به مرحله بعد صعود نکرده است.

سرمربی النصر: هنوز صعود نکرده ایم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته در چارچوب بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  تیم النصر امارات موفق شد 4-1 تراکتورسازی را شکست دهد و برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی امیدوار شود، بااین وجود یوانوویچ سرمربی این تیم مسابقه را تمام شده ندانست و گفت تیمش هنوز به مرحله بعد صعود نکرده است.

او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: امشب ،شب بسیار سخت بود ولی نتیجه  دشواری بازی را نشان نمی دهد، ما در بازی مقابل تیمی این چنین قدرتمند دچار مشکل شدیم اما در پایان روحیه جنگندگی ما چیره شد.

مسابقه هنوز تمام نشده است و هنوز هم  یک بازی دیگر در ایران  باقی مانده و ما باید خودمان را برای آن مسابقه آماده کنیم. این نتیجه بزرگ به این معنا نیست که ما جایگاه خود را درمرحله یک چهارم نهایی تضمین کرده ایم. ما باید هفته آینده در بازی خارج از خانه هم عملکرد قدرتمندانه ای داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار