مسئول پارک علم و فناوری لرستان از فعالیت ۶۷ هسته فناور در مراکز رشد لرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شاکرمی با اشاره به اینکه در مجموع در لرستان ۵۰۰ فناور در مراکز رشد و پارک علم و فناوری لرستان مستقر هستند تصریح کرد: عمده فعالیت این پارک در حوزه های کشاورزی، دامپروری، داروهای گیاهی، گیاهان دارویی، باستان شناسی، صنایع کانی های غیر فلزی است. 

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز رشد وابسته به پارک علم و فناوری لرستان عنوان کرد: این مراکز رشد در شهرستانهای خرم آباد، دلفان و بروجرد فعالیت دارند.
 
مسئول پارک علم و فناوری لرستان از راه اندازی مراکز رشد در شهرهای الیگودرز و دورود خبر داد و گفت: مقدمات ایجاد این مراکز رشد انجام شده و به زودی راه اندازی خواهند شد.
 
شاکرمی همچنین از ایجاد مراکز رشد در سایر شهرستانهای لرستان در قالب یک برنامه زمانبدی دراز مدت خبر داد.
وی در ادامه از ایجاد دفاتر خلاقیت و شکوفایی در استان خبر داد و تصریح کرد: مجوز این دفاتر از سوی پارک علم و فناروی استان صادر می شود.
 
مسئول پارک علم و فناوری لرستان بیان داشت: تا کنون دفاتر خلاقیت و شکوفایی در شهرستانهایی مانند پلدختر، دوره چگنی، الشتر و رومشکان راه اندازی شده اند.
 
شاکرمی بیان داشت: این دفاتر خلاقیت و شکوفایی در سالهای آینده به مراکز رشد تبدیل خواهند شد.
 
وی در ادامه سخنان خود به فعالیت شرکت های دانش بنیان در لرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع مراحل پذیرش حدود ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری صورت گرفته و از این تعداد تا کنون ۱۳ شرکت به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده اند.
 
مسئول پارک علم و فناوری لرستان با تاکید بر اینکه این شرکتهای دانش بنیان به طور عمده نوپا هستند گفت: لرستان در حوزه گیاهان دارویی دارای شرکت های دانش بنیان قوی و فعالی است.
 
شاکرمی همچنین از فعالیت ۶۷ هسته فناور در لرستان خبر داد و تصریح کرد: در مجموع در لرستان ۵۰۰ فناور در مراکز رشد و پارک علم و فناوری لرستان مستقر هستند. 

انتهای پیام/ا  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.