دادستان عمومی و انقلاب اهر از ازادی 12 نفر زندانی در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهبازپور در جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گفت: 12 نفر از زندانیان این شهرستان که به جهت عدم توان مالی در زندان محبوس بودند با کمک و مساعدت مالی خیرین در یکسال گذشته آزاد و به آغوش خانواده هایشان باز گشته اند.

وی، گفت: برای آزادی این دوازده نفر مبلغ چهل میلیون تومان خیرین کمک کرده و یکصد و بیست میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه استان تأمین و زمینه آزادی 12 نفر فراهم گشته است.

این مقام مسئول قضایی افزود: همچنان افراد نیازمندی در زندان شهرستان چشم انتظار کمک خیرین هستند که به صورت غیر عمدی و عدم توانایی مالی در پرداخت مبلغ محکوم شده در زندان به سر می برند.

شهبازپور، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر را یکی از انجمن های فعال استان برشمرد که توانسته با مشارکت خیرین و همراهی ادارات و نهادها بتوانند خدمات قابل توجهی را به خانواده های زندانیان در بخش های حمایتی، اشتغال و سایر برنامه ها ارائه نماید.

وی، گفت: خوشبختانه هم اکنون بالغ بر ده میلیارد ريال سرمایه این انجمن می باشد که در جهت درآمدزایی به انجمن و ارائه خدمات مطلوب به خانواده های مددجویان سرمایه گذاری کرده است و طی یکسال گذشته بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ريال خدمات مختلف حمایتی در قالب تأمین هزینه تحصیل، معیشت و تأمین مایحتاج ضروری این خانواده ها هزینه کرده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.