با توجه به میزبانی استانداری اصفهان از طرح دولت الکترونیک این طرح به اتاق فکر ITC اصفهان واگذار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس نظام صنفی رایانه استان اصفهان با اشاره به ماده 12 پدیدآورندگان نرم افزار که وظیفه نظام بخشی و سامان دهی سازمان نظام صنفی را بر عهده دارد گفت: اگر امنیت قضایی و کنترل نباشد شرکت های ما عملا انگیزه ای برای این کار ندارند.
محمد اطرج با بیان اینکه تا سال گذشته اگر مشکلی برای فعالان این صنف ایجاد می شد به دلیل نا آگاهی دادگاه (بعضا رای برخلاف این صنف صادر می شد) افزود: به دنبال پیگیری های صورت گرفته با معاونت پیشگیری از جرم دادگستری قرار است مجتمع قضایی و شعبه مخصوص جرائم رایانه ای در این حوزه در اصفهان تشکیل شود.
وی افزود: قرار است بخشی از هزینه های این طرح را سازمان فناوری اطلاعات تقبل کند که امیدواریم با حمایت کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی و همکاری سازمان فنی و حرفه ای این طرح نهایی و تا پایان سال جاری اجرایی شود.
اطرج تصریح کرد: در راستای توسعه کسب و کار نشست های خوبی با اداره پست و مخابرات برگزار و تفاهم نامه هایی امضا شده امیدواریم شرکت مخابرات طرح های خود را به شرکت های رایانه ای استان واگذار کند.
اطرج با اشاره به اینکه قرار است پروژه دیتا سنتر کلید بخورد تاکید کرد: شرکت های استان توان اجرای پرونده سلامت الکترونیک را دارند.

رئیس نظام صنفی رایانه استان اصفهان با بیان اینکه در راستای توسعه کسب و کار در صنف نظام رایانه 2 تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و همچنین صندوق حما‌یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک امضا کرده ایم، گفت: قرار است نسبت به جذب جوانان مستعد ایرانی فعال در این حوزه که در خارج کشور ساکنند اقدام کنیم.

از تیرماه سال گذشته اتاق فکر ICT استان با محوریت سازمان ها و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد و قرار شد هر پروژه ای که در استان کلید می خورد از این اتاق فکر عبور کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار