کرمانشاه ؛

خیرین مدرسه ساز در سه سال گذشته رتبه نخست را کسب کردند.

به گفته مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه سال گذشته با کمک خیرین مدرسه ساز استان 15 پروژه با 58 کلاس درس و زیربنای 6170 متر مربع احداث و تحویل شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرزبان نظری با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در کرمانشاه در 30 اردیبهشت گفت:نهادینه کردن فرهنگ مدرسه‌سازی در جامعه ، تکریم خیرین مدرسه ساز و افزایش سطح مشارکت آن ها از اهداف این جشنواره است.

وی با اشاره به  وجود 400 خیر مدرسه ساز استان کرمانشاه افزود: خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه در سه سال گذشته همواره رتبه نخست را در زمینه تحقق تعهدات خود در جشنواره‌ها کسب کرده‌اند و در جشنواره هفدهم در مجموع 42 میلیارد ریال برای امر مدرسه سازی و تجهیز و نوسازی مدارس استان کمک کردند.

نظری در ادامه تعداد پروژه‌های در دست ساخت توسط خیرین استان کرمانشاه را هشت پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل 42 کلاس درس بوده و در زمینی به مساحت 6200 مترمربع در دست ساخت هستند که میانگین پیشرفت این پروژه‌ها 55 درصد است.

 وی  افزود:مهر ماه امسال شش مورد از این پروژه‌ها آماده افتتاح و بهره برداری می شود و تلاش می کنیم تا دو پروژه باقیمانده نیز تا پایان سال 95 به بهره برداری برسند.


انتهای پیام/ح





 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.