سر مربی تیم ملی فوتبال پس از حدود 70 ساعت جلسه با تاج به این نتیجه رسید که تیم ملی را در رقابت های انتخابی جام جهانی هدایت کند.

تاخیر در نشست مطبوعاتی کی‌روش وتاجبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان طبق برنامه کنفرانس مطبوعاتی کی‌روش وتاج که قرار بود ساعت 11 برگزار شود که به علت نشست سرمربی تیم ملی با رئیس فدراسیون هنوز برگزار نشده است.

تاج و کی‌روش با چهره خندان بیرون آمدند وقرار است نتیجه این جلسه را به اطلاع عموم برسانند.همچنین تاج با مربی یانوان زیر 19 سال خوش و بش گرمی کرد مربی بانوان با لحن طنزگونه به تاج گفت "از وقتی رئیس فدراسیون شدی تحویل نمیگیری".

کارلوس کی روش در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه در ابتدا صحبت های خود را با این جمله آغاز کرد"من در 13 فوریه استعفای خود را به فدراسیون فوتبال داده بودم و قرار بود اول می از ایران بروم "

کی روش با این جمله کمی کذشته را یاد آور شد تا صحبت های خود را در مورد شرایط فعلی تیم ملی فوتبال و مذاکرات چند روز گذشته با تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال آغاز کند.

وی ادامه داد:جلسه ای در تاریخ  9 آوریل با اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کردم و مسائل و مشکلات را مطرح کردم و تمام دغدغه و مششکلات را در این جلسه عنوان کردم و بعد از آن هم از زمان ریاست تاج جلسات مختلفی را برای حل مشکلات تیم ملی فوتبال برگزار کردیم اما تاج موافق استعفای ممن نیست و معتقد است باید تیم ملی را در ادامه همراهی کنم.

وی افزود: ما فرصت زیادی برای آماده سازی تیم نداریم و در 5 ماه آینده 5 بازی از تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه برگزار می شود و این یعنی 15 امتیاز و تکلیف تیم نا پایان امسال مشخص می شود و من در این راه همکاری همه خانواده فوتبال را خواهانم و باید همه به تیم ملی فوتبال یاران کمک کنند. 

کی روش ادامه داد:جام جهانی برای ایران از امروز آغاز می شود سال 2016 نه در سال 2018 من و تاج به برداشت رسیدیم و میدانیم با این برداشت رسیدن به جام جهانی نزدیک تر می شود، توافق ما به شکلی است که حس فوریت باید در این اقدام لحاظ شود و در یک سال آینده موفقیت تیم ملی را تضمین کنیم.

وی در مورد ایفمارک و حواشی آن نیز عنوان کرد:  به نظرم این سوال در حال حاضر اهمیت چندانی ندارد. مطلبی که الان حائز اهمیت است، اینکه ما نیاز به منابع کافی و حمایت باید داشته باشیم. در چند ماه آینده ما باید برابر رقبایی مثل کره جنوبی که از حمایت مالی زیادی برخوردار است و هواداران و گذشته قدیمی دارد به میدان برویم. کره جنوبی یک سری از حامیان اصلی جام جهانی ۲۰۱۸ بوده است و این درحالی است که شرکت های ایرانی حامی این رقابت ها نیستند. چین هم از منابع بزرگی برخوردار است و در گروه ما قرار دارد. 

دیروز رسما اعلام شد که برای آماده سازی خود، ۵۰ میلیون دلار بودجه در نظر گرفته اند،اگر این پول برای تیم ملی ایران بیاید، یک جایزه بزرگ برای تیم ملی است که می تواند با کمک آن پیشرفت کند. در یکی دو سال آینده ۵۰ هزار آکادمی فوتبال در چین ایجاد می شود.

کی روش اظهار کرد: لازم نمی بینم در مورد دیگر دقیبمان قطر حرفی بزنم و همه ما خوب می دانید که این کشور میزبان جام جهانی 2022 است و از امکانات و منابع خوبی برخوردار است و باید از هدر رفتن همین منابع محدود در ایران هم نهایت استفاده را بکنیم و نگذاریم کسی این منافع را هدر دهد و من وظیفه دارم همه این منابع محدود را به سوی تیم ملی فوتبال هدایت کنم و می دانید که تیم های کره و قطر از ما مدعی ترند و ازبکستان و چین هم برای جایگاه دوم می جنگند.

وی در مورد تفاوت قول های کفاشیان و تاج گفت:اگربه قول های تاج اطمینان نداشتم امروز اینجا نبودم و مطمئن هستم و من بار ها اعلام کردم و می دانم که در حال حاضر زمان وعده و وعید های تو خالی نیست. 

کی روش برنامه های تیم ملی را یز به شرح ذیل آغاز کرذد:یک اردوی اروپایی برگزار می کنیم و یک دیدار دوستانه با تیم مقدونیه برگزار خواهیم کرد و البته ما نمی توانیم برخی بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و این بازیکنان فرصت حضور در تیم ملی را نخواهند داشت و هم بازیکنان و هم تیم ملی ضرر می کنند. این اتفاق قبل جام جهانی هم رخ داد ولی من اطمینان دارم که با مدیریت تاج و اتحاد خانواده بزرگ فوتبال ایران، دیگر نباید اشتباهات قبلی را مرتکب شد. شما راجع به آقای تاج و کفاشیان و سازمان لیگ، صحبت هایی را مطرح کردید ولی بار دیگر تکرار می کنم که احتیاج به کمک همه داریم و هرکس که می تواند باید به تیم ملی کمک کند. درها باز است و ما به همه خوش آمد می گوییم. هرکس با قلبی خوب و ذهنی باز و با نظرات مختلف بخواهد چیزی را بگوید به او خوش آمد می گوییم.

 سرمربی تیم ملی اضافه کرد:ما با حمایت تماشاگران اگر 5 بر صفر هم از رقیبان عقب با تلاش می توانیم 8 بر پنج جلو بیفتیم و این موضوع 2 مثال ساده در تیم های استقلال خوزستان و لستر سیتی همه مشاهده کردند که می توان با برنامه ریزی این منابع محدود و فاصله را جبران کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
قبلا هم گفتم كي روش تا حال چند بار مي خواسته برود يا استفعا بدهد ولي دوباره مي ماند .بابا كم كم بايد اسمشان را به عنوان برترين مربي فوتبال در طول تاريخ كه استفعا ميدهد در كتاب گينس ثبت كنيم.باز بگوئيد كم افتخار دارد اين مربي.سال به سال افتخار كسب مي كندوالله اگر يك مربي ايراني بود كار به استفعا نمي كشيد خودشان زودتر بركنارش مي كنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
بازی تیم ملی جذاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
ماندن کی روش نون خیلی از دلالا رو اجر کرد عشق است کی روش ادامه بده رفیق ملت باتو هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
هم دم تاج گرم، هم كيروش. ايندو با هم خوب كار ميكنن، اگه اسدى دوباره ...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
عشق است کیروش حرفه ای. .................
آخرین اخبار