کرمان؛

مددکاری بازوی نظم وامنیت در زندانهاست

مدیر کل زندانهای استان کرمان درآیین تجلیل از مددکاران زندانهای استان گفت : مددکاری بازوی نظم وامنیت در زندانهاست و باید این واحد را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیر کل زندانهای استان در آیین تجلیل از مددکاران زندانهای استان با اشاره به اینکه اهمیت کار مددکاری برکسی پوشیده نیست گفت: مددکاری کارش دستگیری از افراد نیازمند ،آسیب دیده وآسیب پذیر جامعه و گره از کار مردم باز کردن است.

علی ولی نیا افزود : جایگاه مددکاری در زندانها جایگاه مهم واساسی است ودر امنیت زندانها نقش مهمی را می تواند ایفا کندکه اگر اینامنیت وجود داشته باشد می توان کارهای اصلاح وتربیتی زیادی انجام داد .

وی خاطر نشان کرد : ما موظف هستیم در کنار پیگیری پرونده قضایی و آزادی زندانیان به مشکلات ومسائل خانواده آنها نیز بپردازیم وبا تعامل خوبی که با نهادهای حمایتی وجود دارد مشکلات مالی آنها رفع شود.

وی با بیان اینکه نظر مددکاران در کمیسیون عفو استان خیلی مهم است ومی تواند در سرنوشت یک زندانی تاثیر گذار باشد تصریح کرد:بنابراین می طلبد مددکاران با توجه ویژه به این مسئله نسبت به بررسی وضعیت روحی وروانی مددجویان و بازدید از منازل آنها اقدام ودقت لازم را در ارائه نظر خود لحاظ کنند.

در این مراسم آقاینبی زاده ، مسئول مددکاری اداره کل زندان گزارشی از فعالیتهای این واحد در زندانهای استان در سال ۹۴ در مقایسه با سال ۹۳ ارائه کرد.

دراین مراسم با اهداء لوح سپاس توسط مددکاران زندانهای استان از زحمات مدیر کل زندانهای تجلیل شد .

همچنین در پایان این مراسم از مددکاران برتر زندانهای استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مددکار ، زندان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار