ششمین دوره مسابقات او_اسپرت به میزبانی ایران در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول انجمن او_اسپرت کشور در نشستی خبری گفت:اصفهان میزبان ششمین مسابقات او_اسپرت زنان و مردان اسیا با حضور 11 کشور و 12 تیم می باشد.

محمد کاظمی با بیان اینکه ایران برای سومین بار میزبان این مسابقات شده است تصریح کرد:تاکنون تاجیکستان،فیلیپین و هندوستان میزبانی این مسابقات را تجربه کرده اند.

وی افزود:این مسابقات از سال 84 در شهر همدان باعنوان پارسیان اصیل شروع به کار کرد و او_اسپرت برند تجاری این ورزش است. اکنون در 32 کشور فدراسیون او_اسپرت دایر شده است در صورتی که درکشور ایران این رشته یک انجمن ورزشی زیر نظر فدراسیون رزمی است.

مسئول انجمن او_اسپرت با اشاره به قهرمانی ایران در مجموع تیمی دوره ی قبل عنوان کرد:این مسابقات در دو رده ی سنی جوانان و بزرگسالان در چهار بخش رزمی ، ساحلی ، هنری و ذهنی برگزار می شود.

محمد کاظمی اظهار کرد: رویداد، از طریق سیستم داوری الکترونیک کنترل می شود.

وی بیان کرد:هیچ کمکی مالی از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دریافت نکرده ایم و تا امروز 265 میلیون تومان هزینه کرده ایم و امیدواریم بتوانیم با کمک هیئت ورزش های رزمی استان اصفهان و فدراسیون ورزش های رزمی کشور مسابقات خوبی را در پیش داشته باشیم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار