معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز گفت: شهروندان تبریزی می توانند با ارائه نظرات پیشنهادات خود ،در مورد آینده توسعه شهرشان تاثیر گذار باشند.

به گزارش  گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر محمد ابراهیم رمضانی افزود: شهروندان تبریزی می توانند با حضور در جلسه نظرات و پیشنهادات  در تدوین برنامه پنجساله چهارم شهرداری کلانشهر تبریز نقش داشته باشند.
وی اظهار کرد: برنامه پنجم شهرداری تبریز که با محوریت توسعه پایدار در حال نگارش و تدوین در معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز است  و  تنظیم یک چارچوب راهبردی برای اتخاذ تصمیمات در حوزه مدیریت شهری به منظور مواجهه با چالش­های آتی وهماهنگ کردن اقدامات کلیه دستگاههای اجرایی در زمینه اداره شهر و بسترسازی برای تحقق مدیریت یکپارچه شهری  از جمله اهداف این برنامه می باشد.

رمضانی بیان کرد: افرادی که تمایل داشته باشند نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کنند تا 20 ام خرداد ماه  فرصت دارند با ارسال نام شماره  تلفن و موضوع پیشنهاد خود به شماره تلگرامی 09330577073 معاونت برنامه ریزی  یا سامانه اینترنتی جامه نظام پیشنهادات به آدرس pishnahadat.tabriz.ir  اعلام کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: در سال 1394 بیش از  350 پیشنهاد از سوی کارکنان و شهروندان عزیز دریافتی  کردیم  که بسیاری از این پیشنهادات و طرح ها در مرحله اجرا قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.