جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان از دستگیری دو شرور سابقه دار فراری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی ذوالقدری گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس در راستای مبارزه با افراد شرور، فردی به نام "ع – ز" 28 ساله را كه دارای سوابق متعدد از قبیل تجاوز به عنف، درگیری مسلحانه و سركرده یك باند اراذل و اوباش در شیراز بود را شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متوجه شدند متهم در مخفیگاهی واقع در یکی از روستاهای اطراف شیراز مخفی شده و قصد عزیمت به شیراز را دارد كه در یك عملیات پلیسی وی را در شیراز دستگیر و خودرو پراید وی را نیز توقیف كردند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در شهرستان داراب نیز ماموران انتظامی آن شهرستان در اجرای طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش، فردی به نام "ی – د" را كه دارای سابقه شرارت و سوابق متعدد كیفری متعدد از جمله اخلال در نظم عمومی، سرقت، خرید و فروش مشروبات الكلی و موادمخدر، ایراد ضرب و جرح بود را شناسایی كردند.
سرهنگ ذوالقدری گفت: این متهم كه به علت تجاوز به عنف، آدم ربایی و تهدید به قتل دارای احكام جلب متعدد از سوی مراجع قضایی بود، در یك عملیات ضربتی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پایان ، خط ، شرور ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار