سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص بحران خاورمیانه گفت؛ ما از ایده های خوب برای رسیدن به دو کشور حمایت می کنیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت؛ هیچ فرصتی را برای ایجاد شرایط مناسب برای سران اسرائیل و فلسطین در پیشبرد راه حل دو کشوری کنار نمی گذاریم.

جان کربی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: هیچ فرصتی را برای ایجاد شرایط مناسب برای سران اسرائیل و فلسطین در پیشبرد راه حل دو کشوری کنار نمی گذاریم.
 
کربی درباره حضور جان کری در نشست وزرا در پاریس گفت: انتظار می رود که وزیر خارجه در این نشست حاضر شود و همانطور که بارها نیز گفته است، ما هرگز ایده هایی که باعث می شود شرایط خوبی برای سران دو طرف برای رسیدن به راه حل دو کشورش ایجاد شود، کنار نمی گذاریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره اعمال محدودیت های بیشتر صهیونیست ها برای تردد فلسطینی ها گفت: من نظر خاصی درباره اقدامات یک دولت ندارم و از این رو، از دادن نظر به صورت خاص در این مورد پرهیز می کنم ولی به صورت عمومی ما از آزادی تحرک حمایت می کنیم.

کربی درباره اقدامات مقامات خودگردان فلسطینی برای مقابله با روزنامه نگاران منتقد گفت: ما به صورت علنی و خصوصی نگرانی های خود را در این خصوص مطرح کرده ایم و هرگز تلاش نکرده ایم چشم ببندیم و هرگز صرف اینکه چه کسی یا چه کشوری باشد، دلیل نمی شود نگرانی های خود را مطرح نکنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار