سرمایه گذاران چین در اجرای طرح های عمرانی این جزیره به ویژه در بخش های حمل و نقل جاده ای، هوایی و شبکه جامع ارتباطی با محوریت پل مشارکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از بندرعباس ، قائم مقام معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک هیات 180نفره از کشور چین در مدت دو ماه آینده وارد قشم می شوند.
هادی نعیمیان در حاشیه نشست کارگروه تخصصی سرمایه گذاران استان «گوانگ دونگ» و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم افزود: نخستین گروه هیئت 40 نفر از سرمایه گذاران و مسئولان شهرداری گوانگ جو، در دو نوبت وارد این جزیره شده اند.
نعیمیان هدف از ورود این گروه به جزیره قشم را رایزنی برای سرمایه گذاری در بخش زیرساخت ها، حمل و نقل جاده ای، هوایی، شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس و ظرفیت های این جزیره اعلام کرد.
وی گفت: این گروه ها، پس از بازدید از طرح های عمرانی، مطالعات اولیه و تحویل نسخه مالی طرح ها راه را برای انعقاد قرارداد، فراهم می کنند.
قائم مقام معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود : تا دو ماه آینده عملیات اجرایی طرح های بزرگ عمرانی مورد نظر دو طرف آغاز شود .
نعیمیان، همچنین از کوتاه شدن روند اداری برای سرمایه گذاری های بخش خصوصی و صنایع کوچک در این جزیره خبر داد و افزود: در بخش سرمایه گذاری های کوچک، نیازی به انتظار نیست و از سرمایه گذاران در بخش های مختلف استقبال می شود.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: قشم ، سرمایه گذاری ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.