دستمزد مرد اول فوتبال جهان هنوز مشخص نیست

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت هنوز میزان حقوق او مشخص نشده است.

دستمزد مرد اول فوتبال جهان هنوز مشخص نیستبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جیانی اینفانتینو  رئيس فیفا با انتشار یادداشتی در یک روزنامه سوئیسی گفت با گذشت سه ماه از ریاست او بر فیفا هنوز میزان دستمزدش تایید نشده است.

اینفانتینو هفته گذشته به خبرنگاران گفت که آنها برای این که از میزان دستمزد او مطلع شوند باید تا انتشارگزارش مالی آینده فیفا که اوایل سال 2017 منتشر خواهد شد منتظر بمانند، با این حال، او در ستون روزنامه نویه زورکر زایتونگ سوئیس نوشت وقتی از میزان حقوق و دستمزد خود باخبر شود آن را علنی می کند.

اینفانتینو گفت: حقوق من نباید مسئله اصلی باشد. از همان اول من تصریح کردم که میزان دستمزدم را علنی خواهم کرد  و این که آن پایین تر از حقوق رئيس و دبیر کل قبلی فیفا خواهد بود. من به محض این که میزان دستمزدم تایید شود، آن را اعلام خواهد کرد. 

ظبق قوانین جدید فیفا که برای شفاف‌سازی طراحی شده درآمد مقامات ارشد این فدراسیون اعلام می شود.  آخرین دستمزد سپ بلاتر رئيس قبلی فیفا نخستین بار ماه مارس منتشر شد، فیفا گفت سال گذشته به او 3 میلیون و 630 هزار فرانک سوئیس (3.67 میلیون دلار) پرداخته است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: فیفا ، اینفانتینو ، دستمزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار