٦٠ کانون فرهنگی هنری مساجد رودسر، نیمه شعبان را جشن می گیرند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر گفت : همزمان با ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) برنامه های متنوع فرهنگی - هنری و مذهبی در قالب جشن نیمه شعبان در ٦٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان رودسر برگزار می شود.
علی فلاح رنجبر با تبریک ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) افزود : سخنرانی کارشناسان مذهبی و دینی و ائمه جماعات مساجد در رابطه با مهدویت ، ترویج فرهنگ مهدویت و وظایف منتظران در زمان غیبت امام زمان (عج) - مولودی خوانی - مسابقات فرهنگی انتظار - نمایشگاه های کتاب مهدوی از شاخص ترین برنامه های نیمه شعبان خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر تصریح کرد : اجرای گروه سرود - آذین بندی و چراغانی مساجد و کانون ها - برپایی ایستگاه های صلواتی - اهداء هدایا به هم نامان امام عصر (عج) و برگزاری جنگ شادی در محوطه ٢ مسجد توسط گروه فرهنگی و هنری صبا این اداره از دیگر برنامه های نیمه شعبان می باشد.

 فلاح رنجبر خاطرنشان کرد : بیش از ٦٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان رودسر وجود دارد که ١٧ کانون در رحیم آباد - ٢٦ کانون در رودسر - ٢ کانون در واجارگاه - ٤ کانون در کلاچای و ١١ کانون در چابکسر فعال است.


انتهایب پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.