تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز قصد دارند دروازه‌بان اول فصل پیش پرسپولیس را به تبریز بیاورند.

اخراجی‌ها در تبریز/ گسترش فولاد مشتری سوشا شد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیوستن علی‌رضا بیرانوند به  پرسپولیس و تمدید قرارداد لوبانف با این تیم، به نظر می‌رسد سوشا مکانی، سنگربان جنجالی سرخپوشان از جمع شاگردان برانکو جدا خواهد شد.  

به همین دلیل مسئولان گسترش فولاد تبریز خواهان جذب این دروازه‌بان شده‌اند و مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز خواهند کرد. 

از سوی دیگر خبر می‌رسد کرار جاسم محمد، بازیکن جنجالی پیشین استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که سابقه اخراج از این تیم را هم دارد برای تماشای دیدار تیم سابقش مقابل النصر امارات در یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا به این شهر سفر کرده است. با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و محرومیت دائم‌العمر کرار از حضور در تیم‌های لیگ‌های ایرانی، دلیل اصلی حضور یاغی پیشین آبی‌ها در تبریز مشخص نیست. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
این کمالوند دیگه شورشو درآورده. به جای اینکه بره بازیکنان جوان تبریزی رو با این امکانات جذب کنه و کاری مثل باشگاه استقلال خوزستان کند همه بازیکنان پرحاشیه به درد نخور تیمهای دیگه رو به تبریز میاره که پشیزی برای فوتبال آذربایجان سودمند نیست.
کاهای این آقا حال به هم زن شده بخدا. شما بگید کمالوند با باشگاه گسترش با بازیکنان پیر غیربومی چه نفعی برای فوتبال آذربایجان دارد جز اینکه کسانی مثل سوشا بیان تبریز آبروریزی بکنن؟!!!!!!
نکن این کارارو عزیز منننننننن
آخرین اخبار