زنجان؛

دستگیری شکار چی کبک در شهرستان ایجرود

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان از دستگیری شکار چی کبک در شهرستان ایجرود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ناصر جعفری گفت: شکارچی کبک در شهرستان ایجرود دستگیر و به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیطزیست استان زنجان افزود : مامورین کلانتری زرین آباد در حین گشت و کنترل یک فرد متخلف را به جرم شکار کبک دستگیر و بلافاصله طی تماس تلفنی با اداره محیط زیست شهرستان ایجرود محیط بانان در محل حاضر و متخلف را تحویل و ادوات شکاری وی نیز ضبط شد.

جعفری با بیان اینکه فرد دستگیره شده سابقه تخلف در گذشته نیز داشته است، افزود: از فرد متخلف لاشه یک قطعه کبک، هفت رشته تور زنده گیری کبک، یک دستگاه ضبط صوت به همراه چندین نوار کاست با محتوای آواز پرندگان کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد : پرونده تخلف این متخلف تنظیم و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شهرستان گردید.

جعفری ضمن تشکر از مأمورین کلانتری مرکزی زرین آباد گفت: به همت دوستداران محیط زیست هیچ تخلفی از دیده ها پنهان نمانده و با متخلفین برخورد های لازم و قانونی از طریق مراجع قضایی صورت خواهد گرفت .

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلفات به نزدیکترین واحد محیط زیست و یا از طریق شماره 3-33541001 و 33554001اطلاع دهند تا در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: دستگیری ، شکارچی ، کبک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.