دهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی شهریور ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: این جشنواره با هدف اعتلای هنر تئاتر و در راستای گسترش و توسعه این هنر انسان ساز و به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات نمایشی برگزار می شود.

سید‌علی زمزم آخرین مهلت پذیرش متون نمایشنامه توسط دبیرخانه جشنواره را ۳٠ خرداد ماه امسال اعلام کرد و افزود: تنها آن دسته از گروه‌های استان که در فاصله زمانی شهریور ماه ٩٤ تا ٣١ مردادماه ٩٥، آثار صحنه‌ای خود را حداقل به‌مدت ۵ تا ١٥ شب به اجرای عمومی گذاشته باشند، می‌توانند متقاضی حضور در دهمین جشنواره تئاتر استان باشند.

وی گفت : آثار ارائه شده در بخش مسابقه تنها باید تولید انجمن هنرهای نمایشی استان و شهرستان‌های استان بوده و بر اساس تشخیص دبیرخانه، آثاری خارج از چارچوب اعلام شده و یا آثاری که با حمایت دیگر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان تولید شده باشند و قصد شرکت در جشنواره را داشته باشند پس از تشخیص دبیرخانه برای حضور در بخش مسابقه جشنواره پذیرفته می‌شوند.

وی افزود : علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه این جشنواره واقع در بیرجند، خیابان شهید محلاتی، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی، اداره امور هنری مراجعه و یا با تلفن ۰۵۶٣٢٣٢٣٣٩٩ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است: اعلام جدول بازخوانی متون ١٠ تیرماه سالجاری و آخرین مهلت ارسال فیلم و یا شروع بازبینی ٥ شهریورماه سالجاری و زمان اختتامیه جشنواره شهریورماه ٩٥ خواهد بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.