این فرمت جدید به نوعی شکل تکامل یافته ی نوار rich snippet فعلی است. البته ظاهرا قرار نیست فرمت جدید به کلی جای فرمت قبلی را بگیرد. گوگل قصد دارد این فرمت جدید را ابتدا برای نتایج مربوط به دستورالعمل ها و فیلم ها به کار بگیرد.
به این ترتیب، اگر در جستجوی گوگل گوشی هوشمند خود در مورد یک فیلم یا دستور تهیه غذایی جستجو کنید، ممکن است درست بالای نتایج جستجو نواری متشکل از این کارت ها ببینید که می توان آن را به دو سمت حرکت داد. تجربه ریچ کاردز فعلا فقط برای کاربران نسخه انگلیسی گوگل در دسترس قرار دارد، اما این شرکت احتمالا در آینده آن را برای طبقه بندی ها و زبان های بیشتری نیز به کار خواهد گرفت.
انتهای پیام/