تیم منتخب جوانان برای حضور در لیگ برتر حوانان بر چه اساسی گزینش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دوره لیگ برتر جوانان فوتسال سال جاری برگزار خواهد شد و برای اولین بار تیم های حاضر در این رده سنی در لیگ منظم و حرفه ای به میدان می روند.

هرچند برگزاری چنین مسابقاتی به خودی خود منشا خیر بوده و باید از كمیته فوتسال بابت پذیرش فشار و زحمتهای ناشی از این مسابقات قدردانی كرد، اما سئوالی كه در این باره بوجود می اید این است كه ١٦ تیم لیگ برتر جوانان با چه متر و معیاری گزینش شده اند.

به نظر می رسد بهترین روش گزینش می توانست آخرین دوره مسابقات كشوری جوانان باشد. هر چند لیست تیمهای لیگ برتر شباهت زیادی با ١٦ تیم مرحله نهایی مسابقات كشوری دارد اما می‌توان تیمهایی را یافت كه در مسابقات كشوری خیلی زود از مسابقات حذف شده اند و به جمع این ١٦ تیم نرفته اند اما در میان تیم های لیگ برتری قرارگرفته اند.

برای نمونه تیم فوتسال ستارگان طلایی زنجان در مرحله یك شانزدهم تیم وحدت ملایر را شكست داده و به جمع شانزده تیم رسیده اما جالب است كه نامی از تیم زنجان در لیست شانزده تیم لیگ برتر دیده نمی شود و در اتفاقی جالب تر تیم ملایر امسال در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار