ساری،

پرداخت افزایش حقوق سال 95 کارمندان دولت از خرداد ماه

افزایش حقوق سال 95 کارمندان دولت از خرداد ماه پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور امروز در حاشیه برگزاری نخستین جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان های گیلان ،مازندران و گلستان در ساری گفت : پس از تایید نهایی بودجه امسال در شورای نگهبان و ابلاغ آن به دستگاه های دولتی ، افزایش حقوق سه ماهه کارمندان دولت خرداد ماه امسال پرداخت می شود.

نوبخت تک رقمی کردن نرخ تورم را از اولویت های دولت یازدهم در سال 95 اعلام کرد و افزود : تلاش می شود رشد اقتصادی به 5 درصد برسد.

سخنگوی دولت برگزاری نشست منطقه ای را برای تهیه نقشه راه توسعه کشور در برنامه ششم توسعه و بر پایه ی آمایش سرزمینی مهم ارزیابی کرد وگفت: در این نشست مقرر شد ، استانداران استان های شمالی ، برنامه توسعه ای را برای 5 سال آینده ارائه کنند تا از طریق آن هم برنامه توسعه منطقه ای شمال کشور تهیه و اجرا شود.

نوبخت از مدیران دستگاه ها اجرایی استان های شمال کشور خواست جمع بندی برنامه های 3 ساله خود در استان ها را هر چه زودتر ارائه دهند.

وی از واگذاری اختیارها به استانداران برای واگذاری ها و مشارکت بخش خصوصی برای فعال کردن واحد های تولیدی نیمه فعال و طرح های عمرانی خبرداد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، پرداخت ، حقوق ، کارمندان ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
کاش هیچ قیمتی افزایش پیدا نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
آقای نوبخت بنده کارمند رسمی دولت هستم و حقوقم 750 هزارتومان است