مازیا جمشیدخانی سوارکار کشورمان که در جام پدیده سازان از اسب به زمین افتاد، این زمین خوردن را سوتفاهمی میان خود و اسبش خواند.

مازیار جمشیدخانی سوارکار کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های باشگاه خبرنگاران گفت: در مسابقات پدیده سازان از اسب به زمین افتادم و سه دنده ام شکست. این اولین باری نیست که از اسب افتاده ام. قبل از این چهار دنده ام شکست و زانویم سه بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است. دلیل اصلی زمین خوردنم سوتفاهمی میان خودم و اسب بود.
در حال حاضر استراحت می کنم تا بهبود یابم. با این حساب مسابقات CSI و مسابقات باکو را از دست دادم.

وی درباره مشکلات موجود در سوارکاری اظهار داشت: سوارکاری مشکلات زیربنایی دارد. اما در حال حاضر مهم ترین مشکل این است که قدر قهرمانان ملی را نمی دانیم. کسی که قهرمان می شود یک شبه به این جایگاه نرسیده است. دست و پایش شکسته و جوانی اش را در این راه گذاشته است.

جمشیدخانی ادامه داد باید به این نکته توجه کنیم که چند سال طول می کشد که یک سوارکار مانند جمشیدخانی به بدنه سوارکاری اضافه شود که تمام عمر خود را در سوارکاری صرف کرده است. متاسفانه بی توجهی مسئولان به قهرمانان به مردم تسری می یابد. البته این موضوع نه تنها در سوارکاری بلکه در تمام رشته های ورزشی دیده می شود. 

وی در خصوص بالا رفتن ارتفاع موانع در رشته پرش در چند سال اخیر خاطر نشان کرد بهتر بود قبل از بالا بردن ارتفاع موانع، بر روی مسائل زیربنایی کار می شد و پس از آن ارتفاع افزایش می یافت. اما در کشور ما برنامه های کوتاه مدت طرفداران بیشتری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار