رشد ورزش همگانی تا پایان سال95 ۳۵درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خرمشهر گفت: در برنامه های ورزش همگانی رشد چشم گیری وجود داشته و کم کم  به سمت و سویی در حرکت است که تعداد بیشتری از مردم، ورزش منظم را به عنوان یک نیاز در برنامه روزانه خود احساس کنند.

محمدرضااسد رشد ۳۵ درصدی ورزش همگانی در میان مردم تا پایان سال ۹۵ را پیش بینی کرد و افزود: ورزش همگانی در سال ۹۴ نسبت به ۹۳، یک رشد ۱۰ و نیم درصدی داشته و انتظار این است که در پایان سال ۹۵ رشد ۳۵ درصدی را در برنامه زندگی مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اولویت اصلی بحث توسعه ورزش های همگانی است، گفت: در کل کشور برنامه های متعددی وجود دارد تا خانواده را در کنار هم ورزشکار کرد.

مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه « ورزش قهرمانی باید از دامن ورزش همگانی متولد شود» را یکی از اعتقادات و شعارهای ورزش های همگانی اعلام و در ادامه از «۱۳۴۵» به عنوان شعار ورزش همگانی برای سال ۹۵ یاد کرد.

اسد از ساخت برنامه تلویزیونی برای نهادینه کردن این شعار میان خانواده ها خبر داد و گفت: با همکاری صداو سیما برنامه ای در حال ساخت است که قراراست به صورت زنده هر روز ۹ تا ۱۲ ظهر از شبکه ورزش بخش شود تا بتوان «۱۳۴۵» را در سال ۹۵ نهادینه کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، افزایش ، ورزش ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.