يك دستگاه خودروی حامل محموله پارچه خارجي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال توسط كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان اصفهان شناسايي و توقيف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ستار خسروي" رئيس پليس آگاهي استان با بيان اين خبر به پايگاه خبري پليس گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس حين گشت زني در سطح شهر اصفهان به يك دستگاه خودروي وانت نيسان حامل بار پارچه مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه اين خودرو حامل 48 عدل پارچه خارجي است كه همگي آنها فاقد مدارك مثبته گمركي بوده و به صورت قاچاق وارد كشور شدندكه در اين رابطه خودرو توقيف و راننده آن نيز دستگير شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين خودرو محموله خود را از انباري در يكي از شهرستان هاي استان بارگيري كرده كه ماموران به محل اعزام و با هماهنگي مقام قضايي از آن بازرسي به عمل آوردند كه طي اين عمليات تعداد 7عدل پارچه خارجي قاچاق ديگر نيز كشف و توقيف شد.

سرهنگ كريمي، ارزش محموله هاي كشف شده را دو ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت: در اين رابطه دو نفر دستگير و محموله قاچاق نيز به سازمان فروش اموال تمليكي استان تحويل شد.




انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
بابا تریلی تریلی پارچه قاچاق ازبندرخرمشهر و آبادان داره وارد کشور میشه