مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهرکلنگ زنی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت : اين مرکز فرهنگی در زمینی به مساحت چهار هکتار در فاز اول با پنج هزار مترمربع زیربنا در مجموعه فرهنگی تفریحی پارک فدک در جوار آرامگاه هشت شهید گمنام دفاع مقدس احداث خواهد شد.

سرهنگ طاهرخانی ، ميزان اعتبار اين پروژه را  ۱۴ میلیارد تومان اعلام كرد .

وی همچنين با اشاره به برنامه های ویژه سوم خرداد در قزوين گفت : به مناسبت گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر۲۰۰ برنامه در استان پیش بینی شده است .

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ، برنامه های سوم خرداد با نواخته شدن زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس و دستگاه های اجرایی استان آغاز می شود.

طاهرخانی ،دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، غبارروبی مزار شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح ، برگزاری نشست های علمی، پژوهشی و فضاسازی شهر را  از جمله برنامه های این ایام بيان كرد .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ، همچنين  از رونمایی ۱۰ کتاب دفاع مقدس با موضوع خاطرات رزمندگان استان قزوین در این ایام خبر داد و گفت: تا پایان سال هم ۳۰ کتاب دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پيام/



 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.