مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است مسئولان این تیم به برخی وعده‌های خود عمل نکردند.

رحیم زهیوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره احتمال جدايي عبدالله ويسي از استقلال خوزستان گفت: همه ما دوست داريم وی در تیم بماند، ولي فوتبال حرفه‌اي است و هر فردي بايد راه خودش را انتخاب كند. اگر ويسي جدا شود به او حق مي‌دهم، چون به یقین يک چیزهایی در باشگاه ديده است كه مي‌خواهد چنين تصميمی بگيرد ، قطعا يک چيزهايي در باشگاه ضعيف است كه ويسي قصد جدايي دارد و او براي تصميم‌گيري خود مختار است. 
 
وی درباره اهدای پژو به بازیکنان بیان کرد: فصل تمام شده است اما هنوز به ما پول نداده‌اند و تسويه‌حساب نكرديم، درضمن پاداش درست و حسابي هم ندادند ، قبلاً به ما قول داده بودند كه اگر سهميه بگيريم به هر بازيكن يك پژو مي‌دهند، ولي ما قهرمان شديم و دوچرخه هم به ما ندادند که این واقعا جای تاسف دارد.

مهاجم استقلال خوزستان در پایان اظهار کرد: واقعاً از اين شرايط متأسفم و ويسي حق مي‌دهم كه از استقلال جدا شود ، اگر او از استقلال خوزستان برود، خيلي از بازيكنان جدا مي‌شوند و  شک نكنيد كه من هم جدا مي‌شوم و الان هم از چند تيم پيشنهاد دارم، ولي در حال حاضر مي‌خواهم به تيم ملي فكر كنم.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار