سخنگوی گروه تروریستی داعش خواستار انجام حملات تروریستی علیه آمریکا و اروپا در ماه مبارک رمضان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، "ابو محمد عدنانی"، سخنگوی گروه تروریستی داعش، روز یکشنبه در یک پیام صوتی 31 دقیقه ای از هواداران این گروه خواست آماده حمله به آمریکا و اروپا در ماه ژوئن (30 روز منتهی به 11 تیر) شوند. او گفت چنین حملاتی بهتر و پایدارتر از جنگ در عراق و سوریه خواهد بود. سخنگوی گروه تروریستی داعش همچنین کوشید روحیه عناصر این گروه را بالا نگه دارد.

او همچنین خواستار آغاز حملات در ماه مبارک رمضان شد. او سال گذشته نیز در چنین زمانی از عناصری که، به ادعای خودش، به دنبال "شهادت" هستند خواسته بود در ماه رمضان حملات جدیدی را آغاز کنند.

در این پیام ضبط شده، که یهودیان و مسیحیان را مورد خطاب قرار داده، از برنامه های این گروه تروریستی برای تسخیر جهان نیز سخن گفته شده است.

عدنانی گفت: «رمضان ماه جهاد و مبارزه است. آماده باشید تا این ماه را برای کفار تبدیل به یک فاجعه کنیم. به‌خصوص حامیان و جنگجویان داعش، برای ادامه حملات به آمریکا و اروپا در ماه رمضان آماده باشید. کوچکترین اقدامی که شما در قلب کشور خود انجام دهید بسیار بهتر از اقداماتی است که اگر در کنار ما بودید انجام می دادید.»

او همچنین گفت: «آیا فکر میکنید با از دست دادن موصل، رقه و سرت شکست خواهیم خورد؟ نه ما به همانجا که قبلا بودیم باز خواهیم گشت. شکست برای ما تا زمانی که انگیزه و شوق جنگیدن داریم بی معناست.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
ننگ بر اعتقادات افراطی
آخرین اخبار