در پی آتش‌سوزی در یک خوابگاه دو طبقه در تایلند، 17 دانش آموز دختر کشته و شماری مفقود یا زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بخش فارسی پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، دست کم 17 نفر در یک آتش‌سوزی در شمال تایلند جان خود را از دست داده‌اند.

مقامات تایلند روز دوشنبه اعلام کردند دست کم 17 دانش آموز دختر در جریان آتش‌سوزی در یک خوابگاه دو طبقه در استان چیانگ ری کشته شده و بسیاری دیگر مفقود یا زخمی شدند.

آتش سوزی در تایلند، جان 17 دانش آموز دختر را گرفت

این آتش سوزی زمانی اتفاق افتاد که بسیاری از این دختران خواب بوده و نتوانستند به موقع از آتش فرار کنند.

پرایاد سینگسین، یکی از مقامات پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت: «این آتش سوزی ساعت 11 شب یکشنبه (به وقت محلی) اتفاق افتاد. 17 دختر کشته، دو نفر مفقود و 5 نفر نیز مجروح شدند.» وی افزود حال دو نفر از مجروحان وخیم است.

آتش سوزی در تایلند، جان 17 دانش آموز دختر را گرفت

پرایاد با بیان اینکه مسئولان پزشکی قانونی روز دوشنبه به محل حادثه می‌آیند، گفت: «آتش مهار شده اما علت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده و در حال بررسی آن هستیم.»

آتش سوزی در تایلند، جان 17 دانش آموز دختر را گرفت

یکی از مقامات استانداری چیانگ ری آمار کشته شدگان را تائید کرد. وی افزود این مدرسه محل نگهداری دختران 6 تا 13 سال بوده و دانش آموزان عموما از خانواده‌های فقیر بودند.

آتش سوزی در تایلند، جان 17 دانش آموز دختر را گرفت

آرکوم سوکاپان، معاون فرماندار به خبرگزاری فرانسه گفت: «وقتی آتش‌سوزی اتفاق افتاد 38 دانش آموز در خوابگاه بودند. آن دسته از دخترانی که هنوز نخوابیده بودند توانستند فرار کنند. اما آن‌هایی که خواب بودند نتوانستند خود را نجات دهند و به همین دلیل آمار تلفات افزایش یافت.»

رسانه‌های تایلند گزارش دادند امدادگران و آتش نشانان این آتش را که تا سقف ساختمان رسیده بود مهار کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار