حلقه هاي صالحين جواب دندان شكن به اهداف دشمنان مي دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فرمانده سپاه خوي دربررسي مسايل،مشكلات و شبهات موجود در حلقه هاي صالحين که با حضور فرمانده سپاه شهدا و با حضورروحانيون شهرستان خوي برگزارشد گفت: امروز كه دشمنان به دليل شكست در جنگ سخت به مسايل نرم روي آورده اند حلقه هاي صالحين جواب دندان شكن به نقشه هاي شوم آنان مي دهد.

سرهنگ علايي افزود: ما افتخار مي كنيم كه روحانيون با فعاليت در پايگاه هاي روستايي و شهري در ارتقاي آگاهيهاي اعتقادي و معنويات و گاها بصيرتي جوانان نقش ايفا كرده و با حضور خود جوانان را دلگرم مي كنند.

وي ادامه داد: با بهره جستن از روحانيون در مساجد و پايگاه ها و برگزاري نشست ها و مراسم ها انشاءالله خواسته اي رهبري را برآورده خواهيم كرد .

علايي همچنين ضمن تقدير و تشكر از حضور گرم و صميمي فرمانده سپاه شهداد واستاد شجره طيبه صالحين در نشست تعامل با روحانيون شهرستان خوي ، اين نشست ها و همچنين حلقه هاي صالحين را باعث خير و بركت عنوان کردوافزود: از طریق جلسات صالحین، با بار علمی و آموزش می توانیم در برابر تهدیدات دشمنان با قدرت بایستیم.

گفتني است كه در پايان مسئول تعليم و تربيت سپاه شهدا نيز ضمن بيان مختصري از تاريخچه تشكيل صالحين و انتظارات صالحين از سرگروه ها و مربيان به شبهات و سوالات روحانيون پاسخ دادند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.