65 مرکز بهداشتی و درمانی روستایی در هفته دولت در مازندران افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه 65 مرکز بهداشتی و درمانی روستایی در هفته دولت در مازندران افتتاح و به بهره برداری می رسد گفت: از این تعداد مراکز عملیات ساخت 8 مرکز به عنوان مراکز پیش رو به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

قاسم جان بابایی افزود: 14کلینیک تخصصی که با تعرفه ویژه به مردم خدمات رسانی خواهد کرد در سطح استان در حال ساخت و راه‌اندازی است و یکی از این مراکزمربوط به شهرستان بابلسر است.

وی با بیان اینکه سیستم شبکه بهداشت و درمان استان با دارا بودن هزار و 110 خانه بهداشت و حدود 350 مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی در جایگاه اول کشور قرار دارد گفت: متاسفانه بیشترین مراکز بهداشتی و درمانی استیجاری کشور مربوط به استان مازندران است.

وی افزود: 150 خانه بهداشت پارسال در کمتر از شش ماه در شهرهای مختلف مازندران افتتاح و آماده بهره برداری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هدف از اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی، کاهش هزینه نبوده بلکه باید جهت هزینه کردها به سمت خانواده ها سوق داده شود.

قاسم جان بابایی افزود: 2 مرکز بهداشتی و درمانی در روستاهای علی آباد و اجاکسر شهرستان بابلسر نیز در هفته دولت افتتاح و به‌بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.