ماریو گومز بازیکن تیم ملی آلمان گفت: قهرمانی المان را با تولدم جشن می گیرم

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیلد ماریو گومز در حال حاضر در بهترین فرم آمادگی قرار دارد. او که در فصل جاری سوپرلیگ ترکیه با پیراهن بشیکتاش خوش درخشید و عنوان آقای گلی را نیز از آن خود کرد، به تازگی از سوی یواخیم لوو به تیم ملی آلمان نیز دعوت شد.
 
وی در این خصوص گفت:می‌خواهم با آلمان قهرمان اروپا شوم. می‌خواهم در روز فینال یعنی دهم جولای که تولدم است جام قهرمانی را در آغوش بگیرم.
 
انگیزه بالای گومز علت دیگری هم دارد و آن هم این است که او اعتماد لوو را برای شرکت در جام جهانی 2014 برزیل جلب نکرده بود. او در این باره افزود: می‌خواهم آنچه را که بچه‌ها در ریو تجربه کردند من هم تجربه کنم؛ یعنی آن احساس بی‌نظیر بردن مشترک یک تورنمنت! این احساس را تا کنون هیچگاه نداشته‌ام و می‌خواهم آن را هر طور شده لمس کنم.
 
حالا سرمربی می‌داند که من در وضعیتی هستم که بتواند رویم حساب کند. تصمیم‌گیرنده اوست که مرا چه زمانی و چگونه بازی دهد، اما حتی اگر فقط یک دقیقه هم به حضورم احتیاج باشد در همان یک دقیقه همه توانم را خرج خواهم کرد. اگر هم صلاح ببینند که اصلا بازی نکنم باز هم در تمرینات از همه توانم استفاده می‌کنم تا روحیه بقیه را بالا ببرم.

انتهای پیام/
برچسب ها: گومز ، سیتی ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار