شهرکرد؛

صهیونیسم، وهابیت و بهائیت سه مولود نامشروع انگلیس هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: صهیونیسم جنایتکار غاصب، وهابیت مرتجع خونخوار که داعش از دل آن پدید آمد و بهائیت بی دین، سه مولود نامشروع انگلیس هستند.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» در شهرکرد، با اشاره به عدالتی که توسط امام عصر (عج) در جهان گسترانیده می شود، گفت: در غیاب امام زمان (عج)، عدالت توسط ولی فقیه اجرا می شود که این نقطه عطف مذهب بزرگ و عدالت محور شیعه است.

قاسم سلیمانی افزود: استعمار پیر انگلیس برای مبارزه با این عدالت طلبی، سه مولود نامشروع صهیونیسم، وهابیت مرتجع و بهائیت را ایجاد کرد.

وی، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران با پایمردی امام (ره) و همراهی امت عاشق ولایت، تصریح کرد: استکبار جهانی برای مقابله با این نظام و جلوگیری از گسترش آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در دنیا، جنگ تحمیلی را توسط صدام خونخوار و با حمایت بلوک شرق و غرب راه انداخت.

سلیمانی ادامه داد:‌ با وجودی که در اوایل جنگ تحمیلی، به دلیل مشکلاتی از جمله فقدان ارتش منسجم و عدم سازماندهی سپاه و بسیج، خرمشهر به اشغال درآمد، اما با برنامه ریزی صحیح و تحمل سختی ها و با ایثار و شهادت، نهایتاً خرمشهر آزاد شد.

وی، با تبریک این روز بزرگ به رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس که امروز در جبهه دیگری در سوریه و عراق، در حال مبارزه علیه وهابیت و فرزندان نامشروع آن هستند، گفت: این عزیزان از امامت و ولایت، اهل بیت (ع) و حرم منادی کربلا و عاشورای حسینی (س) به صورت مستشاری دفاع می کنند و اگر حضور آنان نبود، باید در کشور خودمان با دشمنان می جنگیدیم.

گفتنی است: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و متشکل از یگان های نمونه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، نیروی انتظامی و گردان های امام حسین (ع) و کوثر بسیج، در شهرکرد برگزار شد.

خرمشهر در استان خوزستان، در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط نیروهای عراقی (از ۴ آبان ۱۳۵۹)، در جریان عملیات ۲۶ روزه بیت‌المقدس آزادسازی شد.

این روز (سوم خرداد) در تقویم کشورمان، به عنوان «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» نامگذاری شده است.

استان چهارمحال و بختیاری، در جریان عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، 83 شهید تقدیم کرده است.

انتهای پیام/ ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار