دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات در آستانه دیدار دو تیم از این کشور با نمایندگان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به وجود امنیت کامل در ایران اذعان کرد.

اعتراف مقامات فوتبال امارات به امنیت ایران
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب دیدارهایش برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم های النصر و العین امارات این هفته به ترتیب مهمان تراکتور سازی و ذوب آهن اصفهان هستند.

در آستانه این دو دیدار مهم ،محمد عبدالله بن هزام، دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات ، همچون گذشته سعی کرد به ایجاد جو روانی علیه کشورمان دست بزند اما در خلال سخنانش به امنیت کامل ایران اذعان کرد.

وی گفت: تامین امنیت این دو باشگاه اولویت اصلی ما است.ما از AFC  خواسته ایم تمام شرایط جهت پرواز برای کسب پیروزی را مهیا سازد و تمام تدابیر امنیتی را همانند بازی اول ما مقابل سپاهان در ماه فوریه(بهمن) بیندیشد ،در آن مسابقه در باره مسائل امنیتی، امنیت قبل، هنگام و بعد از مسابقه هیچ گونه شکایتی مطرح نشد.

این درحالی است که ناظرانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و نمایندگانی از کمیته برگزاری مسابقات بر امور به طور دقیق نظارت داشتند.
گفتنی است هفته گذشته، دیدار رفت تیم های  تراکتور سازی و النصر 4-1 به سود حریف اماراتی رقم خورد و مسابقه ذوب آهن و العین با تساوی 1-1 به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
خدا کنه راست بگی . بخاطر دوربرگشت این حرفهارو میزنی خیلی ر ذلی بعد میری میگی به اربابت عربستان که تو راست میگفتی جای امن نیست امان.پاک ترین سرزمین تو جهان ایرانه
آخرین اخبار