مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی از ویزیت بیش از دو میلیون و ٦٠٠ هزار نفر در سال ٩٤ در مراکز درمانی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،داستانی افزود: پارسال ٢ میلیون و ششصد هزار نفر مورد ویزیت پزشکان قرار گرفتند و از خدمات بیمارستانها و مراکز تابعه استان بهره مند شدند که رشدی ١٠ درصدی را نسبت به پارسال داشته است.

داستانی افزود: پارسال ٢ میلیون و ششصد هزار نفر مورد ویزیت پزشکان قرار گرفتند و از خدمات بیمارستانها و مراکز تابعه استان بهره مند شدند که رشدی ١٠ درصدی را نسبت به پارسال داشته است.داستانی افزود: پارسال ٢ میلیون و ششصد هزار نفر مورد ویزیت پزشکان قرار گرفتند و از خدمات بیمارستانها و مراکز تابعه استان بهره مند شدند که رشدی ١٠ درصدی را نسبت به پارسال داشته است.

وی گفت: از این تعداد حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر به پزشکان عمومی ، هشتصد هزار نفر به متخصصان و حدود ١٦٠ هزار نفر به دندانپزشکان مراجعه داشته اند .

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: پارسال بیش از ٥٠ هزار نفر در مراکز ملکی استان بستری شده اند که بیشتر از ٣١ هزار نفر از این تعداد ، مورد اعمال جراحی مختلف قرار گرفته اند .

داستانی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با هدف ارائه بهتر خدمت رسانی در بخشهای مختلف کلینیک و پاراکلینیکی ، در ٣ بیمارستان ، ١٢ درمانگاه و ٤ پلی کلینیک در سطح استان ارائه خدمت می نماید .

انتهای پیام //



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.