مدیر برنامه های شمسایی بر گفته های وی صحه گذاشت و جریان رای گیری را اشتباه خود یا فوتسال پلنت دانست.

هدایتی:رای شمسایی حسن زاده بود/اشتباه از من با فوتسال پلنت استهدایتی مدیر برنامه های وحید شمسایی درباره صحبت ها و شایعاتی که درباره رای شمسایی در سایت فوتسال پلنت برای انتخاب بهترین های جهان، در گفت گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: هر ساله بهترین های جهان از طریق سایت فوتسال پلنت معرفی می شدند اما طی دو سال اخیر نحوه رای گیری تغییر کرد و به جای آیتم هایی که مسیولان سایت در اختیارمان قرار می دادند باید از یک لیست طولانی گزینه های مورد نظر را انتخاب کنیم و جلوی نام افراد مورد نظر علامت گذاری می کنیم.

وی ادامه داد: قرار بود برای اثبات ادعای شمسایی ایمیل ارسال شده را بررسی کنیم اما حالا پس از رویت آرای ثبت شده در سایت فوتسال قادر به رویت این ایمیل نیستیم و امکان تغییر و رویت ایمیل برایمان وجود ندارد و من فکر میکنم که اشتباهی رخ داده چون همانند دوره قبل ؛ این دوره نیز شمسایی نام اصغر حسن زاده و محمد کشاورز را به من گفت، پیگیر این موضوع هستم زیرا شمسایی مسئولیت این مورد را بر عهده من گذاشت و اشاره کرد که حسن زاده اول و کشاورز دوم باشد.

هدایتی در انتها افزود: در تمام آیتم ها اولویت های شمسایی مربوط به گزینه های ایرانی است کاری که شاید کمتر فردی انجام دهد.

نمی دانم این شایعه ها از کجا آب می خورد. در سال های گذشته کسانی که حق رای داشتند و اولویت های آن ها ایرانی ها نبوده اند؛ تا این حد مورد هجمه فشار های رسانه ای و شایعات نبودند و به نظرم چنین هجمه ای به شمسایی غیر معمول است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار