با حضور کارکنان و بسیجیان وزارت ارتباطات؛

گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گرامی داشته شد به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور کارکنان و بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه، سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گرامی داشته شد. در این مراسم، "جوانی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی سوم خرداد را فرصت مناسبی برای بازخوانی دفاع مقدس برشمرد و گفت: علی رغم تصور عده ای مبنی بر باز پس گیری خرمشهر در پای میز مذاکره، با یاری خدا و همکاری تمامی نیروها اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی، در یک عملیات غرورآفرین نظامی، خرمشهر آزاد شد.

"جوانی" با اشاره به جنگ نرم و جنگ اقتصادی از سوی دشمن، افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری، لازم است در جهاد اقتصادی با خرید کالای داخل مشارکت کنیم.

همچنین در ادامه مهندس سعید مهدیون فرمانده بسیج وزارت، نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از تعداد کثیر بسیجیان خانواده ارتباطات کشور که دارای تحصیلات عالیه هستند، آنان را سرمنشا تحول در این عرصه برشمرد.

گفتنی است؛ در این مراسم که جمعی خانواده شهدای عرصه ارتباطات کشور نیز حضور داشتند، از خانواده دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، تجلیل به عمل آمد.

همچنین به بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز، یکی از میادین پردیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور خانواده شهید مدافع حرم، محمد اینانلو به نام شهدای حرم نامگذاری و رونمایی شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.