قزوین؛

تفاهم نامه همکاری راه و شهرسازی و دانشگاه بین المللی امام خمینی

اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه استان هیا باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛  اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی عمران بهسازی شهری ایران و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به منظور استفاده از پتانسیل های موجود و ظرفیت های علمی-پژوهشی در حوزه بازآفرینی محلات تاریخی و بافت های ناکارآمد شهری تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از این تفاهم نامه را  ایجاد زمینه همکاری متقابل در اجرای  وظایف اساسنامه ای و در زمینه مطالعاتی، پژوهش های کاربردی، آموزشی و علمی و با در نظر گرفتن همه منابع و امکانات اعم از اقتصادی، فنی، اطلاعات، تجربه و تخصص نیروی انسانی بیان کرد .

حامد مانی فر افزود: این تفاهم نامه به موضوعاتی از جمله، بررسی امکان اجرای پژوهش های کاربردی با موضوع بازآفرینی محلات و انجام مطالعات توسعه ای و پژوهش های کاربردی مورد نیاز اداره کل راه و شهرسازی استان می پردازد .

مانی فر بیان کرد: درج موضوعات پژوهشی و مطالعاتی راه و شهرسازی در فهرست برنامه های دانشگاه و همچنین حمایت از پایان نامه های دانشجویی و رساله های دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه مرتبط با فعالیت های راه و شهرسازی از اولویت های مورد نظر در این تفاهم نامه است.

ناصری فر رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی هم در ادامه گفت: از موضوعات دیگر مورد توافق در این تفاهم نامه می توان به همکاری بیشتر برای انجام امور ترویجی به منظور بسترسازی و فرهنگ سازی امر بازآفرینی بافت های هدف نوسازی شهری، همچنین همکاری در برگزاری همایش ها، سمینارها و مشارکت در ترجمه و چاپ کتاب های تخصصی مرتبط با فعالیت ها طرفین اشاره کرد.

وی افزود: به منظور پیشبرد اجرای مفاد تفاهم نامه کمیته ای با عنوان کمیته مشترک هماهنگی متشکل از نمایندگان راه و شهرسازی و دانشگاه تشکیل می شود که وظیفه فعال سازی، نظارت و پیگیری مفاد این تفاهم نامه را بر عهده دارند.

ناصری فر در ادامه بیان کرد: این تفاهم نامه به مدت ۳ سال است که تمدید، بازنگری و اصلاح آن با توافق نمایندگان طرفین امکان پذیر است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار