وزیراقتصاد ایالت کرتل اتریش گفت: ایران فرصت مناسبی برای ایجاد زمینه های همکاری درگردشگری اقتصادی وصنعتی است وکرمان می تواند شریک تجاری خوبی باشد.

احوال پرسی به زبان فارسی وزیراقتصاد اتریش!/ایران یک مرکز بزرگ اقتصادی درمنطقه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کریستین بنگر در نشست هیئت تجاری اتریش با اعضای اتاق بازرگانی با سلام وصبح بخیر کمی اتریشی وار جلسه را شروع کرد که باعث خنده  وشاد شدن حضار ایرانی شد،

وی افزود:کشور شما را کشوری قوی فعال وبا ثبات درمنطقه ارزیابی می کنیم به عنوان هاب و مرکز درمنطقه به حساب می آید ظرفیت فعالیت های فرا منطقه ای را هم دارد.

وی اظهار کرد:ما به دنبال توسعه وتبادل دانش هستیم می توانیم مواردی را عرضه وپیشنهاداتی مشخص نیز داریم،این جلسه را باب آشنایی قلمداد می کنیم.

وی بابیان اینکه بزرگ ترین هیئت اقتصادی است که از ایالت کرتل به به خارج از کشور رفته افزود: ماامیدوارنیستیم بلکه یقین داریم که می توانیم به نتایج درخشان برسیم.

وی سپس به برشمردن حوزه هایی که از نظر اقتصادی دراین ایالت قوی تر هست پرداختدوگفت:
درحوزه های انرژی، محیط زیست ،آی تی، صنایع چوب و تاسیسات ما قوی هستیم

وزیر اقتصاد اتریش اظهار کرد:شما 19اثر ثبت شده در یونسکو دارید که جاذبه قوی برای جذب گردشگر هست کرمان به مانند کرتل از مراکز تاریخی متعدد بهره مند است این را درراستای توسعه گردشگری می توان توسعه داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از پایه های اصلی صنعت کرتل گردشگری است افزود: ما خوشحالیم تعدای از کارشناسان گردشگری ایالت مان ما را همراهی می کنند انچه درگردشگری اهمیت دارد کلماتی چون کیفیت واموزش کارکنان است.

وی از فعالیت مرکز آموزش وتوسعه خدمات گردشگری در این ایالت اتریش خبرداد واظهار کرد: ما می توانیم همکاری آموزشی نزدیک تر با کرمان داشته باشیم،ازلحاظ ورزش اسکی بسیار حائز اهمیت است در اتریش ما ورزشکار جهانی داریم وعلاوه برآن درایالت کرتل دریاچه هایی داریم برای استفاده گردشگری و در تابستان دریاچه ای که آب آن به کیفیت آب شرب است گردشگران زیادی جذب می کند.

بنگر بیان کرد:ما در سالهای گذشته توانستیم راه پیاده روی جهانی بنام آلپ- آتنا را ایجاد کنیم که از سه کشور عبور می کند از بهترین مسیرهای پیاده روی گردشگری دنیا است.

وی با دعوت از اعضای اتاق بازرگانی ومدیران استان به سفر به ایالت کرتل گفت: درآینده نزدیک میزبان شما در ایالت خودمان خواهیم بود تا آشنایی ما صرف اازمعرفی ظرفیت ها به همکاری و تبادل دانش منجر شود

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار